Değerli Öğrencimiz,

Amacımız, Kırklareli Üniversitesinin sizlere sunduğu hizmetlere ilişkin memnuniyet düzeylerinizi saptamaktır. Anket maddelerine kişisel olarak verdiğiniz yanıtlar topluca değerlendirilecek ve sonuçlar üniversitenin ilgili birimlerine iletilecektir. Bu yönüyle üniversitede memnun olmadığınız durumların ortadan kaldırılmasına ilişkin bu anket düzenlenmiştir.

Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Kırklareli Üniversitesi
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
Eğitim-Öğretimi Geliştirme Kalite Koordinatörlüğü

AÇIKLAMA: Lütfen kendinize uygun bulduğunuz seçeneği belirtiniz.

Eğitim Gördüğünüz Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu
Eğitim Gördüğünüz Bölüm
Henüz Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu seçimi yapılmadı.
Eğitim Gördüğünüz Program
Henüz Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu seçimi yapılmadı.
Eğitim Gördüğünüz Yıl
1) Üniversiteye devam ederken kaldığınız yer





2) Üniversite eğitiminiz için harcadığınız paranın kaynağı







3) Yaşamınızın çoğunu geçirdiniz yer






4) Öğrenci olarak ortalama aylık harcamanız (barınma, ulaşım, beslenme, eğlence, kırtasiye, kitap, giysi, vb.)





Bu konuları ne derece önemsiyorsunuz?
(1) Hiç Değil
(2) Biraz
(3) Orta Düzeyde Önemli
(4) Oldukça
(5) Tam Olarak
AÇIKLAMA: Aşağıda üniversitenizle ilgili bazı ifadelere yer verilmiştir. Bu ifadelerde yer alan konuların sizin için ne derece önemli olduğuna ilişkin görüşlerinizi sol taraftaki sütunda, bu konulardan ne derece tatmin olduğunuza ilişkin görüşlerinizi sağ taraftaki sütunda size uygun gelen seçeneği işaretleyerek belirtiniz. Bu Konuya İlişkin Memnuniyet Dereceniz Nedir?
(1) Hiç
(2) Biraz
(3) Orta Düzeyde Memnunum
(4) Oldukça
(5) Tam Olarak
A. AKADEMİK HİZMETLER VE ÖĞRENCİLERLE İLİŞKİLER
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
1. Öğretim elemanlarının derslerine önem vermeleri ve derse hazırlıklı gelmeleri
2. Öğretim elemanlarının konu alanlarında yeterli/yetkin olmaları
3. Öğretim elemanlarının düzenli olarak ve zamanında derse gelmeleri ve dersi bitirmeleri
4. Eğitim programında öğrencilerin seçtikleri alanla ilgili yeterlikleri kazandırıcı temel (ana) derslerin olması
5. Öğrencilerin ilgilerini/ gereksinimlerini karşılayacak sayı ve çeşitlilikte seçmeli derslerin olması
6. Öğretim elemanlarının öğrenmeyi kolaylaştırıcı ve öğrenci katılımını sağlayıcı çeşitli öğretme yöntemlerini kullanmaları
7. Öğretim elemanlarının öğrencilerin derslerdeki durumlarına (eksiklikleri, ilerlemeleri, performansları, vb.) ilişkin olarak öğrencileri bilgilendirmesi
8. Sınavların sahtekârlık ve kopya olaylarına yol açmayacak biçimde güvenli yapılması
9. Derslerde verilen ödevlerin/projelerin ve yapılan etkinliklerin öğrencilerin öğrenmesine ve dersteki başarısına katkı sağlayıcı olması
10. Derslerdeki öğretme etkinliklerinde öğrenmeyi kolaylaştırıcı araç/gereçlerin (bilgisayar, tepegöz, yansıtıcı, akıllı tahta vb. araçlar) kullanılması
11. Öğretim elemanlarının sınav, proje, ödev ve etkinliklerde adil ve ayrımcı olmayan bir değerlendirme ve notlandırma yapmaları
12. Eğitim programının kapsam ve uygulamalarının öğrencilerin güncel ve gelecekteki gereksinimlerine dönük olması
13. Öğretim elemanlarının alandaki yenilikleri ve gelişmeleri öğrencilerle paylaşmaları
14. Öğretim elemanlarının görevlerini severek ve içtenlikle yapması
15. Öğretim elemanlarının öğrencileri birey olarak dikkate alması, önemsemesi
16. Öğretim elemanlarının öğrencilere yönelik davranışlarında adil ve tarafsız olması
17. Öğretim elemanlarına belirttikleri ofis saatlerinde rahatça ulaşılabilmesi
18. Öğrencilerin öğretim elemanlarından ders ve ders dışı konulara ilişkin rahatça yardım ve destek alabilmesi
19. Öğretim elemanlarının öğretim hizmetlerini ilgilendiren konularda öğrencilerden görüş alması
B. AKADEMİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK HİZMETLERİ
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
20. Akademik danışmanın öğrencilerin yapmaları gereken işlemler konusunda onları zamanında ve doğru bilgilendirmesi
21. Akademik danışmanın öğrencinin başarı durumuyla ilgilenmesi
22. Akademik danışmanın yapması gereken işlemleri zamanında ve eksiksiz yapması
23. Akademik danışmanın belirttiği ofis saatlerinde rahatça ulaşılabilir olması
24. Akademik danışmanın öğrencilere karşı tavırlarının olumlu olması ve öğrencilerin çekinmeden onlardan yardım ve destek alabilmesi
25. Öğrencilere seçtikleri alan ve bölümleriyle ilgili rehberlik, bilgilendirme Ve danışmanlık yapılması
C. AKADEMİK, SOSYAL VE KÜLTÜREL ORTAM
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
26. Üniversitede gelişmeye ve geleceğe yönelmiş yenilikçi ve değişime açık bir çabanın olması
27. Öğrenci etkinliklerinin (kulüp, spor, sanat vb.) yürütüleceği yeter sayı ve nitelikte uygun yerlerin olması
28. Öğrencilere kendi etkinliklerini (kulüp, spor, sanat vb.) düzenleme fırsatlarının sağlanması
29. Öğrencilerin seçtikleri alanda gelişmelerini sağlayıcı ders dışı akademik etkinliklerin (seminer, konferans, vb.) olması
30. Üniversite içinde öğrencilerin katılabileceği çeşitli sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerin düzenlenmesi
31. Öğrencilerin üniversitede yapılan çalışma, toplantı, seminer vb etkinliklerden haberdar olmalarını sağlayan duyuruların düzenli ve görülebilir biçimde yapılması
D. YÖNETSEL HİZMETLER
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
32. Mezuniyet sonrası iş seçenekleri (kariyer gelişimi) konusunda kapsamlı tanıtım ve yönlendirmenin yapılması
33. Yeni öğrencilere yönelik kapsamlı tanıtım hizmetlerinin (üniversite, bölüm, öğretim elemanları, olanaklar, etkinlik alanları, kütüphane, vb. ) verilmesi
34. Rektörlük, dekanlık, bölüm ve diğer birim yöneticilerinin öğrencilerin sorunları hakkında yeterli bilgi sahibi ve sorun çözmeye istekli olması
35. Rektörlük, dekanlık, bölüm ve diğer birim yöneticilerinin gereksinim duyulduğunda ulaşılabilir olması
36. Öğrencilerin sorunlarını ve şikâyetlerini iletebilecekleri kanalların (mekanizmaların, yolların) mevcut olması
37. Dekan, dekan yardımcıları ve bölüm başkanlarının öğrencilerle çeşitli konularda görüşmeler ve toplantılar yapması
38. Stajlar, uygulamalar ve/veya mezuniyet sonrası iş olanaklarını genişletmek için üniversite ve ilgili kuruluşlar arasındaki ilişkilerin kurulması
39. Yönetime destek veren idari personelin öğrencilere yardımcı olmaya istekli olmaları
40. Yönetime destek veren idari personelin işlerini iyi bilmeleri ve doğru yapmaları
41. Öğrencileri ilgilendiren yasa, yönetmelik ve açıklamaların zamanında ve doğru yapılması
42. Öğrencileri ilgilendiren konularda öğrenci temsilcilerinin karara katılmasının sağlanması
43. Ders ve sınav programlarının zamanında hazırlanıp öğrencilere duyurulması
44. Haftalık ders programlarının öğrenciye zaman yaratacak biçimde planlanması
E. ÖĞRENCİ İŞLERİ
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
45. Öğrenci işleri personelinin yaptıkları işlere ilişkin konularda bilgi sahibi olmaları
46. Öğrencilere yardımcı olmaya istekli ve yeter sayıda öğrenci işleri personelinin olması
47. Öğrencileri ilgilendiren işlemlerin (kayıt-kabul, not öğrenme, diploma alma, vb.) sistemleştirilmiş ve düzenli biçimde işlemesi
48. Öğrenci işleri personelinin öğrenci sorunlarını zamanında ve etkili bir biçimde çözmeleri
49. Öğrenci işlerinin öğrencilerle ilgili yönetsel ve yasal değişiklikleri ve uygulamaları öğrencilere zamanında duyurması
F. KÜTÜPHANE HİZMETLERİ
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
50. Kütüphane çalışanlarının gereksinim duyulduğunda ulaşılabilir olması
51. Öğrencilere yardımcı olmaya istekli ve yeter sayıda kütüphane personelinin olması
52. Kütüphane kaynaklarının yeterli olması
53. Kütüphane hizmetlerinin öğrenci kullanımı için geniş zaman diliminde açık tutulması
54. Kütüphanede bilgisayar, internet, fotokopi vb. destek hizmetlerinin bulunması
55. Kütüphanelerin fiziki yapılarının kütüphane hizmetleri için yeterli ve uygun olması
56. Ders ya da kaynak kitapların satıldığı kitap satış yerinin olması
G. SAĞLIK HİZMETLERİ
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
57. Öğrencilerin sağlık hizmetlerinden kolayca yararlanabilmeleri
58. Sağlık hizmetleri personelinin öğrencilere yardımcı olmaya istekli olmaları
59. Sağlık hizmetlerinin gereksinimleri karşılayacak biçimde etkili olarak sunulması
60. Öğrencilere etkili psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerinin sunulması
61. Sağlık hizmeti sunan yeter sayı ve nitelikte personelin olması
H. BESLENME
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
62. Öğrencilerin yemek yiyebilecekleri yeter sayıda yerin (yemekhane, kafeterya, büfe, v.b.) olması
63. Yemekhane, büfe ve kafeteryalarda yeterince çeşitli ve ihtiyacı karşılayıcı yiyeceklerin olması
64. Yemeklerin doyurucu, besleyici ve sağlıklı olması
65. Yemekhane ve kafeteryaların büyüklük, temizlik, hijyenik, nitelik vb. bakımlardan uygun olması
66. Yemekhane ve kafeterya personelinin öğrencilere yardımcı olmaya istekli olmaları
67. Yemek ve yiyecek fiyatlarının öğrenci bütçesine uygun olması
68. Ders ya da öğlen aralarının öğrencilerin yemek yemelerine olanak sağlayacak kadar uzun olması
I. ÖĞRENME ORTAMLARI
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
69. Dersliklerin nitelik (ısı, ışık, büyüklük, rahatlık, oturma birimi, gürültü vb.) yönünden eğitime uygun olması
70. Atölye, deney ve bilgisayar laboratuarlarının nitelik (ısı, ışık, büyüklük, rahatlık, oturma birimi, gürültü v.b.) yönünden eğitime uygun olması
71. Eğitim amacıyla kullanılan öğrenme mekânlarının öğrenci kullanımı için geniş bir zaman diliminde açık tutulması
72. Eğitim amacıyla kullanılan öğrenme mekânlarında amaca uygun ve yeterli malzemelerin bulunması
73. Ders aralarında bekleme zamanının değerlendirildiği alanların bulunması
J. FİZİKİ ORTAMLARIN TEMİZLİK VE BAKIMLARI
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
74. Sınıfların ve laboratuvarların temizlik ve bakımının (ısınma, aydınlatma, onarım vb.) iyi ve düzenli yapılması
75. Tuvaletlerin temizlik ve bakımının (ısınma, aydınlatma, onarım vb.) iyi ve düzenli yapılması
76. Üniversitedeki açık alanların (bahçe, park yerleri, spor alanları, vb.) temizliğinin ve bakımının (düzenleme, aydınlatma, onarım vb) düzenli yapılması
K. ULAŞIM VE GÜVENLİK HİZMETLERİ
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
77. Kampuslara ulaşımın rahat, kolay ve düzenli olması
78. Üniversite içinde yol gösterici, bilgilendirici işaret ve levhaların bulunması
79. Ulaşım hizmetlerinin öğrenci gereksinimlerine (dersin başlama ve bitiş saatleri, vb.) uygun olarak düzenlenmiş olması
80. Kampuslardaki kapalı ve açık alanların güvenli olması
81. Öğrencilere ayrılan otopark alanlarının yeterli sayı ve nitelikte olması
82. Kampus içi trafiğin denetlenmesi
L. DİĞER HİZMETLER
1 2 3 4 5 1 2 3 4 5
83. Banka ve bankamatik hizmetlerinin yeterince sunulması
84. Alışveriş merkez(ler)indeki gıda dışı hizmetlerin (fotokopi, kırtasiye, gazete satış, dergi, fotoğraf basım, vb.) ihtiyacı karşılayıcı sayı ve nitelikte olması
85. Posta ve kargo hizmetlerinin yeterli olması
86) Yeniden üniversiteye başlamak durumunda olsaydınız, yine bu üniversiteyi tercih eder miydiniz? 87) Yeniden üniversiteye başlamak durumunda olsaydınız, yine bu üniversitenin aynı bölümünü tercih eder miydiniz?






Anketi doldurduğunuz için teşekkür ederiz.

Güvenlik Kodu Güvenlik Kodunu Yenile Güvenlik Kodu